miercuri, 1 februarie 2012

Insomnia

Alta noapte alba... aici este ora 8 a.m., soarele rasare timid si rece in decorul fantomatic al Scotiei. Am ajuns aici la 16.30,intrun decor gri si aparent depresiv. Dar am realizat ca de fapt gri-ul este specific Scotiei, un fel de registered mark,cu pescarusi care zboara buimaci si zgribuliti prin centrul orasului. Ma aflu in Aberdeen, un orasel port pe malul marii. Marii nordului, sa specificam. Nu este chiar atat de frig, ci bage vantul. Bine, briza marii daca vrei s-o numesti asa, chiar daca nu te incalzeste si binedispune ci te ingheata. Scotia este binecunoscuta pentru castelele ei bantuite, si adevarul e ca sunt ale naibii de multe, cateva chiar in apropiere, 4 numai pe o raza de 30 km. Nu e neaparat o placere sa te plimbi pe strazi ca turist si sa faci poze daca nu esti imbracat bine. Dar am vazut si oameni in short si tricou... Norocul meu e ca am colindat strada principala ieri, Union Street-ul, si am ramas surprinsa cat de ieftine imi par mie toate lucrurile aici. Dar cel mai greu imi e sa fiu singura aici, sa fiu departe de oamenii dragi, de fetele cunoscute , de tot ce inseamna Brasovul, acel orasel mic si insignifiant. Acum mi-as dori sa fiu in Brasov, sa stiu unde merg nu sa ma ratacesc;)), sa ies cu o persoana la plimbare sau ce-o fi nu cu castile in urechi si cu " Excuse me, do you know where it is...?" Dar e abia inceputul si sunt sigura ca ma voi obisnui. Un alt minus ar fi ca de ziua mea voi fi aici, singura, nu acolo, inconjurata de prieteni si oameni dragi. Dar de fapt hai sa nu vorbim in avans;nu se stie ce va fi maine. Cumva ceata asta deasa si permanenta nu ma lasa sa fiu pesimista :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu