luni, 28 martie 2011

Vikloth feat Horia - Foc in ochi




Iti simt pasii reci
Cum imi strabat gandurile
Uda cu dansul tau
Unde sunt seci pamanturile

Sunt seci si sufletele
Si numai dau roade
NU vad ochii albi si fara culoare
Nu pot arde, vreau sa ma aprind
Sa te gust sa iti rup camasa
Am pe buza cenusa
Singur nu-mi gasesc pacea

Visez ca te chem
Dar sunetele de gat ma strang
Mi-e frica sa ma tem
Si ma trezesc plangand

Oricat am fi de mandri
Ceri si un obraz si un umar
Pentru iubire muscam din cel mai pacatos mar
Fa-ma nisip si treci cu picioarele desculte
Priveste-ma in ochi sa fiu strapuns de mii de sulite
Zambeste-mi si pentru mine numai exista hotar
M-am taiat, am spart in pumn paharul cu amar

Ma faci sa rad de zidar
Orice zid e in zadar
Cum rad de oricine
Cand cu tine compar



Picura-mi foc in ochi
Sa nu vad frig si durere
Picura-mi foc in ochi
Sa plang cu praf de stele

Curg rauri de prostie pentru ca asa trebuie
Fii puternic impotriva curentului statornic ca o trestie
Ce-i frumos in suflet... shh... nu-ti poate fi luat
N-au nimic cei ce se mandresc cu ce-au cumparat

E seceta in lume iar eu ma fac ca ploua
Dupa o noapte fierbinte esti cea mai dulce roua
Miros iarba si o las sa-mi fredoneze delirul
Norii alearga ca ma contopesc si le pierd sirul

Stropeste cu viata un muribund pribeag
Care fara jumatate poarta doar un steag alb
Degeaba traiesti un veac singur sa te usuci
Spiritual sarac, parasit ca un cuib de cuci

Eu vreau alte porti inalte criptate in destin
Si daca plec departe sa stiu ca am la cine sa vin
O energie vie, tresare inima, oprim timpul
De fiecare data cand la tine mi-e gandul

Nu avem chipuri e doar o perdea de Pascani
Te dezbrac de cearsaf, tu dezbraca-ma de ani
Arde mocnit trecutul si-mi da dureri de stomac
Mi se intareste pielea fara sarutul tau buimac

Sopteste-mi o lira si muscama de ureche
Sa ma pierd dar sa stiu ca exista suflete pereche
Iar cei sluti de adevar nu merita dragoste de fel
Caci e singura care ne apropie de cer

Plin ca un zmeu ma ridic spre dorintele tale
Si lui Vant sau Ger de gelozie sa ma doboare
Am uitat cuvintele oricum sunt pentru muritori
Daca te arunci in lume te salvez cu aceste viori

Dovezile sunt pentru chiori manipulati rapid
Care se pierd in colectivitate ca la colectiv
Dizolvam timpul si spatiul, mai bine le neg
Ca apoi cu tine sa fiu un intreg


Picura-mi foc in ochi
Sa nu vad frig si durere
Picura-mi foc in ochï
Sa plang cu praf de stele

Un comentariu:

  1. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasimylove.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Program liga 1.
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere