luni, 26 iulie 2010

Speechless

Dupa o alta noapte de nesomn, m-am refugiat la calculator. Ma plictisisera reluarile emisiunilor de gen "Fata lui tata" si alte rebuturi de-astea menite pt mintea slaba a persoanelor din mediul rural( si asta ca sa fiu amabila) si cautam ceva nou. Vazusem acum 2 saptamani Twilight Saga: Eclipse, varianta cam bineinteles, si m-am intrebat ce mai e nou in materie de muzica cu titlul filmului mai sus numit si am dat peste piesa baietilor de la Green River Ordinance- Endlessly. FAra melodrama sau alte reactii specifice genului feminin pot spune ca m-au luat fiorii, sau, mai pe romaneste, mi s-a facut pielea gainii.... intr-un sens bun. e o piesa superba, romantica, sensibila, perfecta pentru a-mi intretine starea de spirit din ultimele 3 luni.
Ca tot vorbeam de pielea gainii, ma uitam aseara la stiri unde regretata Madalina Manole pare sa fie mai prezenta pe ecran decat in timpul vietii. scandalul dintre sot si parintii ei continua. Nu prea ma intereseaza stirea in sine, ci interesul romanilor nostri pentru astfel de "picanterii" si scandaluri. Romanul e mai interesat de suma implanturilor cine stie carei vedete aparute peste noapte decat de vreo carte/ziar/reportaj care sa-i hraneasca intelectul. Intre un Pink Floyd si "va pupa Jean" se pare ca se observa inclinatiile autohtonilor. Pai cum, aia is deja mosi/bosorogi.... au explirat demult, pe cand manelistii nostri(pardon, acum ca manelele sunt considerate de prost gust, denumirea de manelist e acum expirata, termenul nou fiind de "houser") sau acest gen de muzica si ramurile sale sunt mai gustate... si ne miram de ce Romania regreseaza in loc sa evolueze din punct de vedere intelectual. Pana in anii '89 se cumparau mai multe carti ale autorilor ilustri cum ar fi Dostoievski, Rebreanu sau Calinescu decat Sandra Brown si alta " literatura" de duzina. Astazi se cumpara mai multe exemplare
de tipul " 208 Metode De Seductie - Margot Saint-Loup" decat Enciclopedia Britanica sau ceva cu adevarat folositor si hranitor mintii. Acum hobby-urile multimii sunt mancatul semintelor pe stadion la un meci ieftin decat mersul la teatru.
In 2006 a fost lansat un film care se vroia a fi comedie. Urmarindu-l si apoi observand viata din jurul nostru m-am speriat. Idiocracy, dupa sinopsis, e o comedie SF. Din pacate comedia s-a transformat in tragedie atunci cand mi-am dat seama ca ne indreptam cu pasi repezi spre acel viitor. Vi-l recomand tuturor cu caldura si poate daca il vom viziona in numar cat mai mare, poate reusim sa schimbam acel viitor previzibil.
Ascultati muzica buna si incercati sa iesiti din uniforma, indiferent care ar fi aceea( culturala, sociala sau textila)

V-am pupat.


Endlessly Green River Ordinance

Red- Pieces

Silent Hill - Room of Angel



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu