joi, 5 noiembrie 2009

poveste de la ora 6 dimineata

Dupa o noapte de insomnie,iacata ca mai e un pic si se arata soarele. Ah! stai! e noiembrie si e innorat si oricum soarele da numai lumina. caldura s-a risipit pe undeva, asa ca nici soarele nu mai are importanta. si daca nici sursa noastra de viata nu mai are importanta, atunci ce mai are? nimic. oricum totul este relativ. ce pentru mine este frumos si bun si adevarat, pentru tine poate fi invers.

Chiar zilele trecute vorbeam cu cineva despre stereotipuri. povestea lui suna asa: "eu, ca barbat de 27 de ani, singur,caut o femeie pe gustul meu. Societatea a format imaginea femeii perfecte, si anume o blonda de 1.70, si masurile 90-60-90. Asa ca eu ar trebui sa caut doar blonde, sau femei care corespund in mare masura cerintei societatii. dar mie nu imi plac nici blondele, nici femeile de 1.70 care au masuri de anorexice. mie personal imi plac satenele naturale. si nici nu vreau sa ii simt oasele atunci cand o iau in brate.dar nu am voie sa aleg ceva ce imi place pentru ca astfel as fi un paria al societatii. desi societatea incearca sa ne faca clone si sa fim identici, noi, ca oameni in particular avem gusturi diferite.asta ne face oameni si nu clone. desi se vrea sa devenim clone si sa nu mai existe individualitate, ar trebui sa luptam sa fim oameni si nu roboti." Tipul chiar vorbea cu ardoare si aproape ca m-a convins. pana s-au apropiat de noi niste indivizi imbracati in rosu(nu, nu e nici mos craciun, si nuci menstruatia mea) care au inceput sa vorbeasca de PSD si sa ne convinga sa votam cu ei. Si atuncui mi-am dat seama ca omul, ca individ, nu mai are nicio sansa in fata robotizarii, si ca ar trebui sa ne resemnam. pacatul e ca EU nu ma resemnez. voi??? voi va resemnati?

2 comentarii:

  1. Nu prea are rost sa te ascunzi în fată robotizări , ca nu ai nici o șansa , mai ușor e sa încerci sa o manipulezi încât sa iți păstrezi o fărâma de identitate ... Îmbrățișează-ți robotizarea și la rândul tău vei fi îmbrățișat de restul , doar sa ști ca în final sa faci diferența dintre robotizare și ceea ce ești tu cu adevărat ! de acord ... sau nu

    RăspundețiȘtergere